woensdag 20 november 2013

Ethiek voor geneeskunde en biomedische wetenschappen

Referentie:

Aanstelling 50% praktijkassistent medische ethiek, UHasselt, 2014-2015

Contactgegevens: http://www.uhasselt.be/fiche?voornaam=peter&naam=bogaerts

Informatief extract:

Creatieve commentaar: 

Mijn ervaringen aan de Antwerpse rechtsfaculteit zijn heel leerrijk geweest en er komen nog heel drukke en interessante weken alvorens ik vertrek. Maar mijn hart ligt bij de filosofie en ik kijk er naar uit om vanaf 1 januari deze nieuwe functie te vervullen. Het zal een hele verandering zijn om van administratie naar academische onderwijsondersteuning te gaan. Me professioneel met filosofie bezig te houden en hierbij terug mijn biomedische interesse aanwakkeren zal enorm deugd doen. De aanstelling is 50%, maar om mijn werk echt goed te kunnen doen en ook meer tijd te hebben voor de kinderen, neem ik er voorlopig niets bij. 

Als mijn nieuwe contactgegevens bekend zijn zet ik ze hier op.

[Ondertussen werd mijn mandaat al meermaals verlengd. Binnenkort vier ik mijn 6de verjaardag aan de UHasselt. Vanaf oktober 2018 kwam er 40% versterking met een nieuwe collega. En ontfermen we ons ook over de opleiding kinésitherapie.]

Geen opmerkingen: